maandag 21 november 2016

Mooi NK Baan in Alkmaar gereden.

De start op zaterdag 500 m.

 Zaterdag en zondag was het NK Baan in Alkmaar. Mijn
 eerste wedstrijd op mijn nieuwe baanfiets!
 Dat ging nog niet zo als ik graag zou willen. Er moet nog een 
 ander stuur voor op mijn fiets worden gemaakt. Met het 
 rechte stuur kan ik niet echt snel fietsen.

 Ook is het erg jammer dat wij (Alyda en ik) maar met twee
 dames waren. Nu moesten wij samen met de heren fietsen.

Infietsen samen met Alyda (links) en ik (rechts)
Wachten voor de start van de 3 km.
We hebben er een gezellig weekend van gemaakt, samen met Alyda en Tristan en het is ontzettend fijn om je eigen fiets te hebben. Mijn sponsor uit Dronryp wil ik nogmaals hartelijk bedanken voor de geweldige fiets!

Komend weekend ga ik weer trainen op de baan in Amsterdam. Ik heb er zin in!

Start 3 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten